woensdag 17 september 2014

DIY-sleutels uit elkaar houden en versieren


Vandaag heb ik weer eens een leuk DIY voor jullie!
Als je mijn instagram volgt --> beauty.power, heb je al kunnen zien wat ik jullie nu ga laten zien.

Heb jij het ook wel eens(? ), je weet niet meer welke sleutel bij welk slot hoort!
Dit is zoo irritant, ik heb een manier waarop je je sleutels makkelijk uit elkaar kan houden en het is op een super vrolijke manier.
Lees snel verder...

Wat heb je nodig?
-sleutels
-nagellak (verschillend natuurlijk)
Wat ga je doen?
-lak het stukje van je sleutel waar je het altijd vast houd.
-laten drogen, en klaar

Zorg dat je je sleutel ergens tussen kan zetten, of dat je het in klei kan zetten.
Je kan het ook even vast houden, want nagellak duurt niet heel lang!





Dit is dan het eind rusultaat!
(Mijn vader en moeder  zijn gescheiden, daarom twee huizen!
Mint: vaders huis
Oranje/Perzik: moeders huis.)
Dit was het al weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Laat in de reacties of instagram achter of je meer van dit soort dingen wil.

Geen opmerkingen: