zondag 30 november 2014

< mijn lippenbalsem stash >

Heeej meiden,
ik had op instagram ( beauty.power ) een foto geplaatst van mijn ''eos'' lip balms.
Ik vroeg of jullie een artikel wouden zien met mijn lip balsems, en veel mensen zeiden: 'ja'!
Sorry dat hij nu pas online staat, ik had hem 3 x geschreven alleen hij was elke x weer weg.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)


Jaaa, dit zijn mijn lippen balsems!
En ja natuurlijk heb ik ook nog duizend labello's in huis liggen alleen die tellen ff niet!

Baby lips vind ik in 1 woord geweldig ^-^
> ze ruiken echt super lekker
>ze voeden je lippen
                     >ze geven  je lippen een tintje
            >ze zien er 'cute' uit

                                                              Links-STRIKE A ROSE (hier staat ook een review van online)
   Middelste-CHERRY ME
Rechts-PINK PUNCH



 De Baby lips zijn echt lippen balsems, alleen ze hebben een licht tintje.
Dit is echt super geschrikt voor mij, ik zit in groep 8 ik hou niet van lipgloss (veel te plakkerig), ik ga geen lippenstift dragen, maar een lippen balsem met een tintje is precies goed!
Je kan ze net zo heftig maken als jij wilt, voor de review ben ik iets vaker over mijn hand gegaan met de balsem, op mijn lippen doe ik het iets neutraler.


Zoals jullie wel weten  ben ik echt verliefd op de lipbalms van eos!
Helaas zijn ze moeilijk te verkrijgen,  je kan ze in Amerika enzo kopen en sinds kort kan je ze volgens mij ook in Eind hoven kopen!
Dan zul je misschien denken hoe ik er aan kom, ik heb ze gekregen!
De rode heb ik gekregen van een vriendin die laatst op vakantie was in NY en de mint heb ik gekregen van een oud klasgenootje die verhuisd is naar Amerika (bedankt<3).
Ik vind mijn eos lippenbalsems echt super lekker ruiken!
De rode is een soort fruit geur alleen ik kom niet op de naam :(
De mint is pepermunt, ik vind die ook het fijnst, omdat als je hem op je lippen smeert gaat het tintellen.


Dit zijn nog ff random lippenbalsems.
Links zie je een blikje met een lippenbalsem van vaseline, de geur moet je echt van houden het is heel zoet (ik hou er eigenlijk niet echt van) ik vind persoonlijk blikjes niet echt prettig.
Ik heb hem bij mij onderweg alleen dan moet ik heletijd met mijn vinger in dat potje en dan plakt het heel erg, ik vind dat niet zo fijn :(
Aaaaw dan mijn lipbalsem (ik vind het een lipgloss, maar er staat toch echt lipbalsem) van de Rituals!
Ten eerste het heeft een fantastische geur :)
Het is moeilijk om uitteleggen, het is niet van een lijn van de Rituals.
Sorry--je moet hem maar eens ruiken in de winkel.
Ik heb hem gekregen, hij is volgens mij 7,- .
Dan mijn zelfgemaakte lipbalsem!
Gewoon vaseline met oogschaduw.
Ik gebruik het echt nooit maar okee...


Mijn zelfgemaakte lipbalsem geeft geen kleur af dus daarom zie je hem niet op de foto.
Het blikje van vaseline geeft wel kleur af maar op je lippen zie je dat niet heel erg goed.
Die  van de Rituals geeft echt een glas.
Ik ben echt geen fan van lipgloss, want dat plakt zo ergg :(


Nou dit was mijn lippenbalsem stash!
Ik heb mijn best gedaan om goeie foto's er van te maken.
Ik krijg daar ook wel eens vragen over met welke camera ik foto's maak.
Ik maak mijn foto's met mijn telefoon.
Ik heb de "Samsung Galaxy s III !
Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Ik zou het super leuk vinden als je een reactie achter laat.
xxx Olivia






Geen opmerkingen: