zondag 5 oktober 2014

Night cream~Hegron

Heej vandaag wil ik jullie iets vertellen over deze Night Cream van de action!

 Ik wou heel graag een lekkere cream om voor het slapen op te doen.
Dan kan het lekker intrekken, en ik hoop dan het mijn huid lekker zacht maakt en mijn puistjes verminderd.
Voorheen gebruikte ik altijd de "Nivea Creme", maar die was dik en ik had het gevoel dat het mijn huid echt vet maakt (wat ik niet wil).
Dus het was tijd voor een echte Night Cream!

Deze is dus van de action, ik wou graag beginnen met een budget Night Cream om het puur is ff te testen.

Deze was rond de 2,- / 2,50 en voor dat geld wou ik het graag proberen.
Er zit ook nog Q10-vitamine E- en shea butter in.
Het is van het merk "Hegron".  

De geur is niet echt mijn ding, hij doet mij denken aan zo'n geur voor oudere mensen.
Maar mij maakt de geur niet echt heel veel uit, als het maar goed werkt.
En in de  nacht ruik je het toch niet want je ligt te slapen.
Het smeert lekker uit, je hebt echt niet veel nodig!
Wat deze cream doet voor mijn gezicht is echt niet normaal.
Hij maakt mijn huid baby zacht en mijn puistjes gaan langzaam weg.

Ik ben echt helemaal fan van dit product!
Als deze op is, ga ik zowiezoow een nieuwe kopen.
Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden.
Liefs x Olivia

Geen opmerkingen: