dinsdag 16 september 2014

Mini shoplog

Zoals velen van jullie weten was er in augustus volop sale bij de kruitvat!
Er gingen dingen uit het arsortiment bij catrice en essence, maar er kwamen weer nieuwe dingen voor in de plaats.
Ik moest natuurlijk ook even een kijkje nemen.
Ik ben er samen met Belle geweest van beautyandhorses (www.beautyandhorses.blogspot.com)!
Zoals je aan de titel kan zien, heb ik echt niet veel gekocht!
Ik geef een kleine review, lees snel verder.

Haarmasker-anti frizz-kruitvat eigen merk-€1,79
Hier komt een review van over online dus hier vertel ik nog niks over!

My skin soft cleansing gel-essence-€2,30
Hier komt ook nog een review van online!
 
56 Minter wonderland-catrice-€1,00
Dit lakje is een soort zee groen/blauw lakje, echt heel mooi!
Hij dekt goed, toch doe ik wel 2 laagjes (zo blijft hij ook lang zitten).
Wat jammer is, hij is uit het assortiment  :(
Daarom heb ik hem wel voor maar €1,00 gescoord!

Nailpolosh remover contails lanolin-hema-€1,30
Tjaaa..... ik had gewoon weer nieuwe nodig:)


Dit was al alles, ik zei het je (weinigg)!
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden :)
xxx Olivia

Geen opmerkingen: