vrijdag 17 oktober 2014

Baby Lips {electro}


Heeej girlss,
ik was dinsdag weer eens bij de Kruitvat met een vriendin (beautyandhorses.blogspot.com)!
Dus ja--dan kan het gewoon niet anders--ik moest gewoon iets halen.
Ben je benieuwd naar wat ik zowel heb gekocht en wat ik er van vind, kijk snel verder.


Ik HOU gewoon van de "Baby Lips" van Maybelline!
Het is zo jammer dat er maar vijf Baby Lips zijn te koop bij de Kruitvat :(
Maar sinds kort zijn de electro Baby Lips (5 electro's) ook te koop bij de Kruitvat, dus toen ik die zag... tja toen moest ik die gewoon hebben!











De huls vind ik persoonlijk er wel gaaf uitzien, als je in de winkel staat spreekt
dat product je meteen aan!
Ik heb de koraal kleur "STRIKE A ROSE".
                        De pigmentatie is niet geweldig, maar dat hoort bij een Baby lips.
                          Het heeft een mooi licht glansje, wat super draagbaar is!
                       Sorry voordat ik geen foto heb gemaakt hoe hij er op mijn lippen uitziet.
               Het licht was steeds niet goed, alleen ik wou hem er zo graag online zetten.




Ik hoop zoals altijd dat jullie het weer leuk vonden!
Ik raad je zeker aan om eens bij Kruitvat te kijken.

De normale Baby Lips zijn 3,50- de electro Baby Lips zijn 4,-

Liefs x Olivia




Geen opmerkingen: