zaterdag 9 augustus 2014

•Mijn playlist voor vakantie•

Heeej allemaal, zelf ben ik gek op muziek!
Voor de vakantie snuffel ik allemaal liedjes door om een leuke playlist te maken voor mijn vakantie.

Dit is mijn playlist:
-Am I Wrong-Nico & Vinz
-Bruises-Train
-Stolen Dance-Milky Chance
-Summer-Calvin Harris
-Problem-Ariana Grande (& Iggy Azalea)
-Treasure-Bruno Mars
-Money On My Mind-Sam Smith
-Move-Little Mix
-Demons-Imagine Dragons
-Ready Or Not-Bridgit Mendler
-Classic-MKTO
-I Knew You Were Trouble-Taylor Swift
-Let It Go-Idina Menzel
-Rather Be-Clean Bandit
-Couting Stars-OneRepublic
-My Nigga-YG
-Hey, Soul Sister-Train
-Ordinary Love-U2
-22-Taylor Swift
-Break Free-Ariana Grande
-Work Up-Little Mix

Mijn lievelings nummer is Stolen Dance!
Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad. Weet jij nog een leuk liedje, laat het achter in de comments of op Instgram→@beauty.power !

Geen opmerkingen: