vrijdag 5 september 2014

3 mini revieuws

 ~Baby oil~
Ik had hier al wat bloggers over gehoord, en ik wou dit product wel graag uitproberen.

Deze is (eigenlijk) voor baby's :p!
Natuurlijk kan iedereen dit gebruiken.

We hebben allemaal weleens last van droge benen, dit product is hier goed geschrikt voor!
Smeer het lekker op je benen, en laat het lekker intrekken, en je benen zijn nu lekker zacht en voedend!



~Hawaii flower & oiL~
Ik had dit product al heel lang in de winkel zien liggen!
Ik vond het altijd een beetje te duur om het te proberen, maar nu was er een actie bij de Kruitvat-1+1.
Ik was met een vriendin, dus nu had zij er 1 en ik had er 1, voor maar 1,50!
Dit is echt een zomerse shower gel die je dagelijks kan gebruiken.
De geur kan ik niet echt omschrijven, maar hij is echt lekker fris.
Hij moet mij denken aan een paradijs :-)


~Spray & Go body moisturiser~
(wauwie, ik ben zo blij dat ik dit product heb!)
Hier waren zoveel mensen enthousiast over, op youtube!
Hij was 7,00 (eigenlijk had ik er geen nodig, want ik had nog wat body creams staan) dat vond ik wel duur als ik er toch geen nodig had, maar ze waren voor 40% korting bij de Trekpleister!
Nu loopt er ook een actie bij de Kruitvat, ook 40% korting.
Dit product spuit je op je lichaam na het douchen (ik gebruik hem altijd in de ochtend, of na het zwemmen) het is heel makkelijk, je spuit gewoon strepen op je lichaam, insmeren, je kleding aan trekken, en je kunt de deur uit!
Het is een lekkere geur, er zit Aloe fresh in.
 Vaseline is een goed merk met niet allemaal parfums (dat zit er wel in, maar toch niet zoveel als bij de andere dingen).
Baby oil- (ik ben het bonnetje kwijt geraakt sorry ik schat) 1,90
Hawaii flower & oil- oorspronkelijk-->3,00 actie-->1,50 (1+1)
Vaseline Spray & Go- oorspronkelijk-->3,40


Ik was met een vriendin, zij heeft ook een kanaal!
check haar kanaal ook ff--> www.beautyandhorses.blogspot.com

Geen opmerkingen: