vrijdag 24 oktober 2014

OOTD

 
Heeej meiden,
vandaag was ik met Belle van beauty-and-horses  (jaaa, alweer haha), en we gingen leuke foto's maken van elkaars outfit voor een OOTD!
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden en natuurlijk ook mijn outfit.


 
 
Hier heb ik een leuke stoere broek aan, met gaten en bij de zakken zit een leuk patroontje.
Ik heb hem bij de Primark gekocht voor 14,95.
Bij mij zat de broek een beetje los dus ik heb ook een riem om, alleen die zie je niet....
Die riem komt van de Pull &
 Bear en die was 5,00

   

 Die shirtje blauw-wit gestreept komt van het Kevertje. 
Het zit lekker luchtig, ik draag dit vaak over stoere broeken omdat, ik het gewoon zoo ontzettend leuk  vind staan!
Ik weet niet of jullie het Kevertje kennen maar,
ik woon in Utrecht en het Kevertje zit op de Springweg.
 

 Dit schattige engeltje heb ik van mijn moeder gekregen.
 Dit is geen sieraad wat ik speciaal omdoe voor deze look maar, ik heb hem gewoon altijd om!
Als je mijn instagram volgt--> beauty.power weet je misschien wel dat ik op vakantie ben geweest in Duitsland.
 Mijn moeder heeft dit bedeltje daar in een winkeltje gekocht.



Jaaa ik heb panter schoenen, sommige mensen vinden het ordinair.
Ik vind het leuk als je het bij een basic broek en shirtje draagt.
Niet als je hele drukke kleren aan doet en dan ook nog deze schoenen erbij draagt.
 Ik krijg vaak de vraag waar ik mijn schoenen vandaan heb.
Ze zijn van Adidas en ik heb ze gekocht bij de Footlocker
Ze waren rond de 110,
 

Dit was dan mijn OOTD, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Ik zou het natuurlijk ook leuk vinden als je een reactie achter laat.
Kijk ook even op  www.beauty-and-horses.com want op haar account staat ook een OOTD!
 

1 opmerking:

Vera zei

Hele leuke outfit! Je hebt alles leuk gecombineerd, en die panterschoenen vind ik zo juist leuk!