donderdag 30 oktober 2014

Magic Touch - Cherry Blossom & Rice Milk - ultra rich, whipped body cream

Goeiemorgen,
vandaag heb ik een  kleine review voor jullie over een mini body cream van de Rituals!
Ik vind de Rituals gewoon een super goed merk, ik koop er eigenlijk niks, want ik vind het best prijzig.
Mensen weten dat ik heel erg van de Rituals houd, dus dan geven ze mij vaak iets op mijn verjaardag van de Rituals.
~~Maar nu snel verder met de review~~

Deze tube komt van zo'n travel setje (je hebt deze ook in een grote pot).
Ik vind het uiterlijk van de Rituals echt heel erg mooi!
Ik ben redelijk zuinig met dingen van de Rituals dus ik gebruik ze bijvoorbeeld vaak als ik wil ontspannen ofzoo.
Als ik een x een "me time" heb gebruik ik vaak dingen van de Rituals, ze zien er luxe uit!

Ik vind de geur echt mega lekker, dit is een van mijn lievelings lijn van de Rituals!
Het smeert lekker, je hebt niet zoveel nodig.
Wat ook heel erg fijn vind aan deze body cream, is dat die je huid echt baby zacht maakt.
Ik vind dit een hele fijne voor in de winter.

Wil je weten wat er allemaal in deze body cream zit..?
Kijk dan even naar de volgende foto--->

Ik hoop zoals altijd dat jullie de review leuk vonden.
-Vind jij de Rituals ook zo'n fijn merk-comment-
-Wat is jou favo lijn van de Rituals-comment-
Liefs Olivia

Geen opmerkingen: