vrijdag 19 december 2014

Aqua Marina-Face & Body Cleanser-Lush

Heeej meiden, 
sorry dat ik de laaste tijd niet meer zoveel op mijn blog zet.
Misschien heb je het op instagram (beauty.power) al gehoord, maar ik heb een lichte hersenschudding.
Ik mag niet echt op bildschermen kijken, want dan word ik heel erg misselijk :(
Maar oke, nu ga ik verder met de review.


Jaaa, ik ben hier zo blij mee.
Ik heb deze "Face & Body Cleanser" voor Sinterklaas gekregen!

Je moet een beetje van deze cleanser in je hand doen en mengen met een water, totdat het een pasta wordt.
Dan kun je het lekker op je gezicht of je lichaam doen.
Zelf doe ik het alleen op mijn gezicht.


Hier staan nog even de ingrediënten.
Daar krijg ik veel vragen over of ik het er even wil bij zetten, dus bij deze.
Zoals je kan zien zit er veel glycerine en kalamijnpoeder in.


Hahah, ik schrok ook toen ik het potje open deed.
Het ziet er best een beetje vies uit.
Het moet mijn denken aan leverpastei met zeewier er doorheen.
Die leverpastei klopt niet maar de zeewier wel!
Als ik het gebruik meng ik het eerst even goed met een lepeltje ofzo en dan doe ik het op mijn gezicht.
De geur vind ik echt typisch Lush.
Ik ben al lang niet meer bij de Lush geweest en ik gebruik ook niet echt veel producten van Lush.
Wel de "Lemony Flutter" (die gebruik ik elke avond voordat ik ga slapen).
Dus toen ik dit potje open deed, deed het mij echt denken aan Lush.


De substantsie is echt een beetje klei, want als je er iets van wil pakken wordt je vinger alleen maar vochtig, er komt niet echt iets op van de cleanser.
Het werkt niet als een gezichts cream ofzo, dat als je het even aanraakt dat je dan al wat op je vinger hebt.
Je moet er goed in met je vinger (niet dat hij snel op gaat ofzo).
Okeej, sorry ik heb nu al best vaak "ofzo" geschreven:)

Dit was de review, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Heb jij deze Face & Body Cleanser ook..? Laat weten hoe jij hem vindt.
Weet jij misschien nog een ander gezicht reiniger van Lush die ik echt moet proberen, comment.
Ik heb de laaste tijd echt geen inspiratie meer :(
Heb jij nog leuke ideeën, comment.

xxx Liefs Olivia

Geen opmerkingen: