maandag 29 december 2014

Mini shoplog 'The Body Shop' sale

Heej meiden,
ik ben met Belle (www.beauty-and-horses.blogspot.com) naar The Body Shop geweest omdat wij dachtten dat er 75% korting was op alle producten!
Toen kwamen wij daar aan maar, het bleek toch niet 75% korting  te zijn.
Sommige producten waren voor 50% korting wat ook best wel nice was.
Maar ik zal niet te lang door gaan, we  hebben leuke spulletjes gescoord waar wij super blij mee zijn.
(Ik heb trouwens dit nog als een Sinterklaas kadootje van mijn vader gekregen, hij zei dat ik daar wat mocht uitkiezen en toen zei ik dat we beter konden wachtten totdat de sale er was;))
De prijzen staan in het laatste stukje van de review.


Als eerst  begin ik met het product waar ik het meest blij mee ben..., de Body Butter!
Ik wou The Body Shop gewoon niet verlaten zonder een Body Butter.
Dit is de Blueberry Body Butter en het is een Special Edition.
Alleen dat snap ik niet helemaal want, ik zag een paar maanden terug  bij BlushingBeauty dat zij hem toen ook al had.
Weten jullie hoe het zit, gaat hij er nu uit, comment?!

De geur vind ik echt super super lekker!
Het ruikt naar bosbessen alleen dan een heel klein beetje zoeter, ik bedoel dan ook echt een heel heel klein beetje!
Jullie weten wel, ik ben echt niet goed in geuren omschrijven maar, ik probeer het... haha.
Ik zou deze Body Butter eerder in de lente en zomer gebruiken maar, in de winter is hij ook prima:)


Ten eerste sorryy deze foto is niet helemaal scherp:(
Maar oke, we gaan gewoon verder.
Deze Body Butter is lekker voor als je droge benen hebt.
Deze Body Butter is met koude geperste bosbessenolie gemaakt in Noord-Amerika.
Door die bosbessenolie verzorgt het je benen.
De Body Butter brengt een beetje stroef aan.
Niet dat het heel moeilijk is, je moet gewoon net iets meer pakken en dan komt het helemaal goed.


Dan de Shower Gels, ik heb de Papaya en de Blueberry.
Hier ben ik ook onwijs blij mee:)
De Papaya Shower Gel is zoet en moet mij ook denken aan de Passion Shower Gel.
Deze zou ik ook meer in de zomer gebruiken.
De Blueberry Shower Gel ruikt niet precies het zelfde als de Body Butter.
De Shower Gel is net wat warmer van geur waardoor ik hem ook heel erg lekker vindt in de herfst en in de winter.
Ze lijken klein maar, het is gewoon 250 ml.


En als laatste heb ik nog een Lip Butter gekocht.
Hier ben ik zoals bij alle producten ook hartstikke blij mee.
Ik heb echt een grote liefde voor Lipbalsems, ik heb Eos, Baby Lips, Rituals, Vaseline
maar, nog geen The Body Shop en dan ook vooral nog geen Lip Butter!
Ik wou graag eens een Lip Butter uittesten.
Ik wou ook heel graag een Body Butter van Mango allen die was 16,- en dat vond ik een beetje prijzig.
Dus blablabla ik heb nu een Mango Lip Butter!
De geur is over heerlijk en ruikt echt naar Mango.
De Lip Butter blijft niet heel erg lang op je lippen, ik denk 15 minuten.
Zelf vind ik dat gewoon genoeg want, het hoeft niet uren op mijn lippen te zitten.
Deze raad ik je echt aan:)


Dit was alweer de review en ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Hebben jullie een leuke kerst gehad?
Heb jij ook producten in de sale gekocht?
--COMMENT--
Hier komen nog even de prijzen-->
Body Butter- 8,-
Shower gels- 3,50
Lip Butter- 5,-

Alvast een gelukkig 2015!
xxx Olivia

Alles heb ik in de sale gekocht behalve de Lip Butter.






1 opmerking:

Slava Skobeloff Ryu zei

Hello there! Just found out about this blog today (Actually it was my gf's birthday and I didn't know what to give her, and long story short, here I am).

I see you are a talented writer...Huh. Really like fashion and beauty too apparently. Since I'm a male, not all too into the fashion scene but my gf loves it. So why the hell not check out this site.

On another note, you do seem to also have a knack in photography...What camera do you use? The photos all have a really nice emotional feel to it...Like looking outside the window after a rain.

I've been looking at this blog for a long time...And I stopped at 'My favorite songs' or something. (I have to Google Translate this, and surprisingly, it actually makes sense). I see that your favorite song is Psychadelic Folk? If I may, please listen to some Syd Barrett songs, I think you'll be pleased

Well this comment is getting a tad bit too long, so I'll cutoff here. I'll visit again (Or at least when my gf's next birthday rolls around). Nice blog, great writing. Thanks!

~Nicholas from VA~