maandag 16 maart 2015

Matte Topcoat van de Hema

Haaaaaallo meiden,
na een super lange tijd heb ik eindelijk weer eens een artikeltje gemaakt!
Zoals jullie waarschijnlijk weten doe ik nu mijn insta account (beauty.power) en mijn blog samen met Marie<3
Weet je niet waar ik het over heb check dan even het artikeltel die wij samen hebben gemaakt over de  veranderingen.
Oke, ik ga maar snel verder met de review over de matte topcoat van de hema!



Ik heb laatst met een vriendinnetje van mij een matte topcoat van de hema gekocht.
Ik zag de laatste tijd veel matte nagellak en vondt dat heel erg cool eruit zien!
In de hema kan je de lakjes testen dus, wou ik wel even testen en even kijken of die werkt voor dat ik die ging kopen.
Ik ging mijn nagels lakken met een lakje van Kiko 389, die ik heb gekregen van Belle (www.beauty-and-horses.blogspot.com).
Zoals je kan zien is deze heel erg glimmend en ik wou dit lakje graag een x als een matte lak zien.



Hier kan je het zien, het matte effect.
Ik vind het persoonlijk echt super mooi!
Nu moet je er niet meer overheen met een gewone topcoat want dan wordt je nagellak weer glimmend.


Hier kan je heel erg goed zien!
Links glimmend, dus gewoon de normale lak.
Rechts met de matte topcoat van de Hema.

Hoop dat jullie het leuk vonden en laat een reactie achter!
xxx Olivia<3

Geen opmerkingen: