maandag 9 maart 2015

OOTD - Houthakkers bloesje

Heeeeeeeeej,


Laatst ging ik afspreken met Donna van Beauty For Fashion, (check haar IG: @beauty.for.fashion) en toen gingen we lekker foto's maken enzo. Hierboven zie je de leukste foto van mij, haha. 
Vandaag ga ik dus schrijven over mijn OOTD. (Outfit Of The Day = Kleding van vandaag) Ik vertel ook waar ik het heb gekocht en wat de prijs was. 


Hier zie je trouwens een stukje van Donna's OOTD. :)


Wauw....heel charmant weer Marie... :# ;)
Oké, aan de slag!


Als eerst even over mijn haar. 
Ik heb mijn haar best vaak zo zitten, omdat ikzelf dat wel fijn vind. Je kan het ook met een elastiekje vastmaken, maar de haarclip/haarklem heb ik gekocht bij de Etos. Volgens mij kost hij rond de 2, 3 eurie. :)


En nu het bloesje, hèt hoogtepunt van de outfit. 
Ik zocht al vrijlang naar zo een soort bloesje. Hij maakt je stoer, maar het is wel gewoon nog meisjesachtig. Een bloesje met zo een soort patroon heet een houthakkersbloesje, haha. Hij is mooi, fel, blauw. I loooooove that colour. :)
Ik heb hem gekocht bij de H&M kinderafdeling, (ja kinderafdeling maaaar ik ben pas 11 dus ja.  ':@')  en hij kost €12,00!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke outfit xx sammie B