woensdag 6 mei 2015

Lush - KARMA Bubble Bar

Heeeeeeeej,
Vandaag geef ik jullie een review over de welbekende KARMA Lush Bubble Bar. Maar is hij eigenlijk ook wel zo goed? Hoe ruikt hij? Wat doet het met mijn huid? Hoe schuimt hij? Wat...
Lees gauw verder om ook achter mijn mening te komen!


Als eerste even over de prijs, ik heb hem gekregen (voor mijn b-day :p), ik weet wel dat deze rond de €10.- kosten. Ik doe drie keer met deze Bubble Bar, dus dan kost een keer ongeveer €3,33. En dan vind ik het wel weer meevallen, de prijs.


Dan, over de geur! Ikzelf vind dat KARMA sowieso een hele lekkere geur heeft. Maar bij deze Bubble Bar ruik je de geur pas echt goed, als je uit bad bent. Want dan hangt de geur voor de rest van de dag om je heen, super lekker. Ik ben niet zo goed in geuren omschrijven, maar hier komt het. Het ruikt een beetje naar... zoete sinaasappel/mandarijn, zoiets! De geur heeft ook iets van pit, maar dat kan ik echt niet goed uitleggen. 


Btw (ByTheWay): Kijk hoe leuk die kleurtjes zijn, en dan zo in elkaar gedraaid. :)


Ik gebruik dus 1/3 (eenderde) per keer, en dat doe ik door een beetje in bad te verkruimelen als de kraan nog aanstaat, dan schuimt het het lekkerst! 


Hier zie je de grootte van de kruimels. Kijk hoe leuk weer de kleurtjes!



Als je het dan bij de kraan hebt verkruimelt, is dit het resultaat, heerlijk zacht, precies genoeg (voor mij dan) aan schuim, en je ruikt de geur....hmmm... Ja dit is echt even een ontspan momentje. 


Mijn huid voelt hierna heel erg zacht aan, en het ruikt natuurlijk heel erg lekker. Mijn huid wordt er niet heel speciaal van ofzo, maar wel gewoon lekker zacht!


Dit was het dan! De review, mijn mening, zoals jullie nu weten ben ik er best wel enthousiast over:) Hopelijk vonden jullie het leuk en tot de volgende keer!
Xxx Marie

Geen opmerkingen: