zaterdag 9 mei 2015

Moederdag cadeau - Muntthee❥

Heeej,
Vandaag heb ik een kort artikeltje over hoe ik mijn Moederdag cadeautje maak. Het is een hele simpele DIY.
Benieuwd? Lees gauw verder!

Nodig:
koffiefilters
stift
een labeltje
schaar
naald en (roze) draad
verse munt
touwtje

Stap 1:


Vouw de koffiefilter dubbel en teken een half hartje, maak hem net wat groter dan je denkt dat nodig is.

Stap 2:


Knip het hartje uit.

Stap 3:


Naai de twee velletjes aan elkaar. Stop als je bijna klaar bent.

Stap 4:


Pluk de blaadjes van je verse munt, en voeg die in het hartje.

Stap 5:


Naai het hartje (met de munt) dicht.

Stap 6:


Maak een klein gaatje. Neem het touw en knoop dat aan je hartje vast.

Stap 7:


Pak je labeltje (deze kocht ik bij de HEMA) en schrijf er iets leuks op. Knoop dat vast aan het touwtje.

KLAAR!

Ik heb er twee gemaakt, en ik vond het eerlijk gezecht best leuk om te doen. :)

Bye!
Xxx Marie

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een super leuk idee! Deze ga ik zeker onthouden voor verjaardagen..

Unknown zei

Waaaaah bedankt voor je reactie! Super leuk dat je het een keer gaat namaken! (Stuur een foto als je het hebt gemaakt, ben benieuwd)