maandag 9 maart 2015

Veranderingen BP

Heeeeej,
Zoals je aan de titel al kan zien gaat er een verandering plaats vinden.

Het zit namelijk zo--->
Marie van 'all the girls' (had een Instagram account en een blog.
Voor Instagram moet je 13 jaar zijn alleen lang niet iedereen is 13 jaar.
Bij Marie kwamen ze erachter en hebben ze haar account verwijderd.
Ik vroeg aan haar of ze met mijn blog en Instagram wou meedoen en ja dat wilde ze wel, dus zo zit het eigenlijk een beetje in elkaar!

Marie doet al een tijdje mee met mijn Instagram account. Nu dus die van ons en nu doet ze ook met met mijn blog (nu is het dus onze blog) mee.
Wij gaan super leuk artikeltjes plaatsen over DIY'S en nog veel meer!

Marie en ik hebben er super veel zinnen en wij hopen jullie ook<3
Laat een reactie achter over wat jullie er van vinden dat Marie ook meedoet en laat ook achter welke artikels jullie willen zien!


xxx Marie & Olivia  --BP---

Geen opmerkingen: